Näin se uusi viikko taas hurahti käyntiin, yleensä maanantait tuntuu niiiiiin pakko pullalle mutta tänään on siinä mielessä hienoa, että tällä viikolla tapahtuu jotain mitä olen niin kovin odottanut eli mulla on siis treffit=)

Siinä mielessä tää viikko alkaa huonosti että poika makaa tossa sohvalla kuumeessa..en tiedä onko kipeeks enemmänki tulossa vai pelottaako sitä vaan kouluun meno kun eilen sitä tuolla ulkona kiusattiin taas aika ilkeesti..että mä en tajuu miten nykyään noi lapset kasvatetaan, kun kepeillä huidotaan ja "vangitaan" aitaa vasten..haukutaan puhevian takia ja viedään vaatteita päältä *kiroaa* ja toinen kun lähtee siitä pois ni huudetaan viel perään että "mene sinäkin nussimaan äitiäs"..uskokaa tai älkää jos oisin ollut näkö-/kuuloetäisyydellä niin ois taas varuskunta-alue raikunu mun raivosta..ei meinaan ole eka kerta kun mä menen sinne raivosta kihisten, tosin silloin oli aika ikävä tapahtuma eli yksi poika oli mun poikaa uhkaillu keittiöveitsellä. Että näin Lahdessa!!!  Pojalle annoin kyllä porttikiellon nyt sinne paikkaan..harmi vaan sinänsä että siellä asuu sen lähimmät kaverit koska meidän talossa ei juurikaan ole muita lapsia=(

Mutta toivon kuitenkin kaikkille ihanaa ja aurinkoista viikkoa...KESÄ TULEE <3