Nyt on Tahiti-topista kappaleet tehty..mutta mulla ei oo harmainta hajua miten se kasataan...jääkö toi nyt sittenki toho nurkkaan pölyyntymään *parkuu*

No juu..nyt o siis lauantai ja väsyttäs. Miksei saa/osaa enää nukkua pidempään silloin ku sais. Tänä aamuna heräsin ku poika oli telkkarin ja tietsikan laittanu päälle..mä siis asustan itse olkkarissa, että pojalla on oma huone, joten nuku siinä sitten=(

Mutta tänää käyn ton Samoksen kimppuun ku villieläin ja mua ei pitele mikään..tosin Porista jo kyseltii joko Jättiraidasta on kaarrokeneule valmis..argh..no ei oo ku en oo ees alottanu..kiirettä pitäny noitten muiden projektien kanssa. Ja kiva se o itellekki saada jotain välillä tehtyy. Tosta viime viikonloppusesta pikkutytön ponchosta tuli eilen kauheesti kehuja itse lahjan saajalta..tytön isä sano että on kun pikkurinsessa se päällä ja tyttökin tahtoo sitä käyttää kovin *iloinen*

No joo..mä taidan mennä nyt laittaa poitsulle aamupalaa, kun menee jo puolelta päivin kaverinsa synttäreille eli mä saan rauhassa kutoo pari tuntii=)

Ihanaa lauantaita kaikille..Tahiti-topista tulee kuvaa heti ku se osaa löytää tiensä yhtenäiseksi=)