Ihan heti aluksi lupaan korjailla/lisäillä noita mun tekstejä sen verran, että laitan niihin kaikkiin sen millä puikoilla/koukulla ja jos pyöröpuikoilla tehty niin minkä pituisilla...sekä lisäksi vielä mistä olen työn malliohjeen löytänyt. Tää on nyt viel vähän opettelua, eikä kaikkea aina hoksaa kerralla laittaa=)

Noh, mutta tuli sitten kevätjuhlissa oltua..oikein kiva vesisateessa marssia kaupunkiin kun kyyti petti..eli siis suoraan sanottuna pojan isällä ei ollut kuulemma varaa autoa pihastaan käynnistää kun oli rahansa ryypännyt..argh..mutta ei me siitä olla riippuvaisia oltu enää vuosiin joten pärjättiin kaksistaankin.

Minä sitten ensimmäisen puoltoista tuntia kutimia kilistelin konserttitalon aulassa ja uteliaita katseita kyllä tuli mutta ei se mua haitannut. Työn alla oli mikäpä muutenkaan kun uusi vaaleanvihreä (381) Samos-toppi ja tällä kertaa 4½ (80 cm) pyöröillä. Oman näytökseni alkaessa alkoi jo kyyneleet pyrkii silmiin..että se on herkkä hetki kun oma lapsi on näyttämöllä ja varsinkin kun se rakas sinne lavalle sitten pääsi ni jo mamma nieleskeli ja pyyhki silmäkulmiaan=)   

89396.jpg                      

Kotiintulo matkalla oli pakko ottaa puunkukkasista kuva kun ne oli niin ihanan värisiä..mä oon oikeesti aivan käsi tän luonnontieteen kanssa joten ei mulla ole hajuakaan mikä puu on kyseessä *nolo*

89395.jpg

Tänään tuli eilen sitten oltua koko päivä Katjalla pakkailemassa heidän tavaroitaan ja täytyy myöntää että saatiin aikaseks toooodella paljon. Tyttöjen huonekkin meni pakettiin melkein kokonaan alle tunnissa *hyvä me* ja olihan meillä sitten tytöt itse ja mun poitsu auttamassa sen kanssa. Katja raaski jopa lankojaan jo laittaa jätesäkkiin..vaikkakin tuntui että aika pitkin hampain=)

Nyt ruuanlämmitykseen ja jos vaikka...ööööh...kutois taas=)