Väsyttää niin kauheesti vaikka nukuinkin kunnon yöunet.

Tulipa tässä sitten heti aamusta saarna tupakanpoltosta..pojaltani siis...hän kuulemma tietää mun seuraavan uudenvuoden lupauksen, kun olen saman tehnyt jo kahtena edellisenä vuotena ja mun pitäs isästäni ottaa oppia kun hän ei polta..että näin meillä. No tiedänhän mä sen itsekkin että turhaa hommaahan toi on mutta ei siitä niin helppo eroon ole päästä=( that's it!

No parin tunnin päästä on kuitenkin lähtö Annelle Neulepiiriin..eikä mulla nyt ole oikein mielessä mitä aloittaisin ton Samostoppin jälkeen tekemään. Onhan noita keskeneräisiä mutta kun ei jotenkaan kiinnostais mitää Nallea tai 7Veikkaa tehdä, mutta pakko se varmaan on että tulee valmiiksi joskus. Niin ja tietenkin toi yhden Rakkaan työn kasaaminen on projekti nro 1. Taidan lähtee suihkuun nyt viel ku kerkee..vedet on poikki 8-10..palailen taas myöhemmin ja ehkäpä tulee uutta kuvaakin=)