No niin..viikko alkaa olee taas voiton puolella=)

Sainpa sitten eilen kommenttia mun tatuoinneista, en jaksa laitella mitään henkilökohtaista meiliä kyseiselle henkilölle joten ajattelin tässä hieman laittaa vastinetta asiaan...Ihan ensimmäiseksi..Tervetuloa vuoteen 2006! Mä ymmärrän tottakai että kaikki ei tatuoinneista pidä, mutta miksi ne jotka niitä haluaa, ei saisi niitä ottaa? IÄSTÄ riippumatta? Toiset koreilee vaatteilla..autoilla tai ihan millä vaan..tatuoinnit on ikuisia ja ne otetaan omaksi iloksi.  Mä en ainakaan ole yhtään niistä ottanut hetken mielijohteesta vaan ensimmäistäkin harkitsin 10 vuotta! Enkä halua niitä myöskään ottaa vaatteilla peitettäväksi...vaikka kaksi niistä talvisin aika piilossa onkin mutta olen skorpioni horoskoopilta, enkä häpeä sitä niskan tatuoinnin avulla näyttää. Jos ne jotakuta häiritsee..voi katseen kääntää pois!

Annetaan kaikkien kukkien kukkia..iästä, rodusta tai sukupuolesta huolimatta..eikös? Mun tatuoinnit löytyy täältä ...niin ja onhan mulla nenälävistyskin..ei sekään mun mielestä ole ikärajoitettu=)

Mutta siinäpä sitten mun vastine asiaan. Tänään jos yrittäis jättää tota aurinkoa hiukan vähemmälle, tätä kutinaa kestä sissikään. Katjan kanssa tänään kaupungille..pitää käydä kelalla kysäsee josko ne osais antaa yhtään osviittaa siitä paljonko saisin uudelleen koulutustukea jos opiskelemaan pääsisin..eihän täs ojasta allikkoon kannata lähteä kuitenkaan. Olen ollut siis kotona yli 3 vuotta..ensin sairaslomalla ja nyt muutaman kuukauden täysin työttömänä..syynä on tapaturmaisesti hajonnut olkapää joka ei 3 leikkauksen jälkee ole suostunut toipumaan ja enää ei mitään ole tehtävissä.

Eilinen retki Launeen perhepuiston meni kivasti..loppujen lopuksi Katjan kanssa löydettiin lämmin paikka ku välillä tuuli todella kylmästi ja mäkin ku päätän että kesä o tullu ni takkia en kanna mukana eikä topissa ole hihoja..siinä sitä sitten heiluttelin kutimia iho kananlihalla ja nyt o kurkku kipeenä. Mut paljon ei enää Tahiti-topista puutu sekä virkkuutyönkin sain edistymään=) Katjan kanssa mietittiin, että kesällähän voisi tehdä tapaamisen sinne koska onhan meillä monilla lapsia niin tulisi pari kärpästä iskettyä samalla kertaa eikä tietenkään sinne tuleminen vaadi lapsia, siellä kun käsittääkseni saa istuskella muutenkin vaan=)

Tässähän tätä juttua tulikin heti aamutuimaan (eikai mulla vaan ole puheripuli).

Käytetään torstain toivo hyväksemme=D