Hiukan harmittaa kun en päässy tonne KIP-tapahtumaan, mutta mulla on tässä menossa uudelleen yritys- viikonloppu..mitä se käsittää..sen voi jokainen päätellä itse=) Mutta me lähdetään kohta kävelee kohti kaupunkia ja käydään myös käsityöläisiä siellä tapaamassa. EHKÄ joutuu käydä Euromarketista katsoo vieläkö poistuvia lankoja on myynnissä..ja EHKÄ "vahingossa" saattaa jotain tulla mukaankin *naur*

Mutta mitä tulee tuohon ilmottautumiseen 5000 kävijään...ilmottautua saa niin kauan kun on ed. mainittu lukumäärä täynnä...joten rohkeasti vaan, mä merkkaan aina samantien uudet nimet paperille ylös, joten kukaan ei jää pois. Mutta nyt menoksi..ihanaa lauantaita teille kaikille!

ps. te jotka ette ole merkinneet kotisivuanne/blogia..olette kyllä mukana arvonnassa mutta mun on helpompi sitten sitä palkintoa miettiä kyseisten juttujen kautta..eli jos ette halua sitä julkisesti esittää laittakaa mulle vaikka meilillä ja osote löytyy jostain tosta mun valvovien silmien alta=)