Vaikkakaan aurinko ei täysillä paista koko aikaa..kävin tuos kaupassa ja mähän päätin ettei siellä ole kuuma..villatakki päälle ja menoks..jos oisin jäätelö niin oisin sulanut jo ensi metreillä, mutta periks ei skorpioni anna ihan heti..villatakki lähti päältä vasta kotona..tai revin sen irti hikisestä ihostani..huh..pitää levätä loppu päivä=)

Mutta sain sentään Marjalle paketin lähtemään ja tiistain tuntumissa laitan siitä kuvaa..en tietenkään aikasemmin koska en halua päästää Marjaa jännityksestä..vähä mä oon ilkee..voisin tietty kertoo jotain siitä..tai äh...mitä suotta, kyllä se selviää vielä *naur*

Eiliseen palatakseni, mä siis suoritin Koolausta osa 2:sen ja tässä on tulokset nähtävillä. Vaaleamman vihreän sain aikaiseksi 1 pussilla Lemonadea (se keltainen pussukka) ja sekotin siihen Ice blue raspberry lemonadea yhden pussin ja tummempi vihreä syntyi 1 pss Lemonadea (edelleen keltainen pussi) 1 pss Berry Blue:a ja 1 pss Ice blue raspberry lemonadea.

114230.jpg

Alemmassa kuvassa sama kerittynä

114231.jpg

Ja taitaapi tulla mun tavaramerkki se että langan alkuperäinen väri näkyy osittain mutta eipä tuo mua haittaa mitenkään=) Lankana jälleen Novitan Isoveljeä (010)