Siis täällä taas..ei mitään uutta tältä rintamalta..paljon on töitä edelleen kesken ja tuntuu, että niitä lisää vaan alotan ja jätän puolitiehen. Missä ihmeessä on mun keskittymiskyky?? Palauta sinä joka sen olet vienyt..kiitos=)

Tiistaina oltiin Katjan kanssa AnneM:n luona taas TheNeulepiirissä...tehtiin salaattia..lämmitettiin karjalanpiirakoita ja tietenkin käsitöitäkin tuli tehtyä. Mä alotin (taas) uuden huivin teon ja olen nyt tällä hetkellä saanut tehtyä siihen 11 kukkapalasta.

113630.jpg

Lankana siis Novitan Nalle (753) mistä ohjeen löytää..laitan vaikka seuraavaan kirjoitukseen..joka tulee vielä tänään...sillä mä koolailin taas=)

No mutta..historiaa..jonkinlaista on tapahtunut. Me käytiin Katjan kanssa tiistaina tarjoustalossa...mä en ostanut kerän kerää!!! Oon muute aika ylpee itsestäni, tosin osaltaan se varmaan johtui siitä ettei ollut mitään ihmeempiä tarjouksia. Suvia kyllä löytyi, mut sitä on tossa jo sen verran että ei enää lisää. Ainoo käsitöihin viittaava oli mitä ostin..palmikkopuikot..tai miksi niitä nyt sanotaankaan=)

Marsun (ex-Marja) palkintokin on tuossa lähtövalmiina, kunhan vain saisin sen kiikutettua postiin..mutta niinku hän itsekkin totesi...MÄ osaan pitää hullua jännityksessä *naur* mutta yritän hoitaa homman eteenpäin viimeistään huomenna=)

Eipä kai tässä sitten taas sen kummempia..jos vaikka alkais siivoomaan (luetaan: järjestelee lankoja)