Nyt on kyllä sellanen ilma että Täti Arvostaa=) (Katja..älä naura)

Eilen tuli sit käytyä kaupungilla hoitamassa asioita ja hermot meni pariin kertaan. Ensin työkkärissä piti käydä näyttämässä yksi paperi, menin sinne niin mua ennen oli jopa 2 ihmistä. Ajattelin et Jahuu..ei kestä kauan...joo eipä kestänykkää..melkein tunti siinä sit vierähti, onneks oli huivin virkkuuvälineet mukana.

Sitten marssittiin Kelaan..ei odotettu kauan ja virkailijakin oli oikein mukava, mutta nyt sitten odotetaan viikko tolkulla että rahaakin saa joskus. Ainoo mikä kiva niin asumistuki nousee taas (tein netissä sen tarkistuksen) ja jopa 100 euroa pitäs pelkästään tältä kuulta tulla takasin kotiinpäin.

Ja sitten tämä köyhien toimisto...mä sain ennen juhannusta viimeset liiton 11 päivää, josta tietty sit sen vuokrankin maksoin...mutta tässä nyt sitte odotetaankin näillä näkymin ens kuun alkuun ennenkun soskukaan mitään tilille laittaa..jos laittaa sittenkään. Tässä tilanteessa on siis syy miksi ei ole juurikaan tullut lankoja ostettua. Eilen kävin Tarjoustalossa ja tiukkaa teki, mutta oli pakko pitää pää kylmänä. Anttilan suuntaan en uskaltanu ees vilasta.

Äipälläkin käytiin ja sieltä taas tyhjensin sen kutomaväline varastoja..saaliina 3:t erikokoiset sukkapuikot..tavalliset puikothan mä kotiutin jo ajat sitten ja aikamonethan sieltä tulikin. Mun äiti mun nuoruudessa kutoi meille tosi paljon mutta ei enää kädet kestä joten pakkohan mun on perinnettä jatkaa (kun vaan jaksais)

No mutta mutta..toivotan teille kaikille ihanaa päivänjatkoa..ehkä jonain päivänä jotain käsityöaiheistakin vielä tähän ilmestyy=)