Nyt ne lomat on sitten lomittu ja paluu arkeen herätyksen kanssa alkanut. Poika aloitti tänään toisen luokan tuossa vieressä olevassa Länsi-Harjun ala-asteella...eikä tahtonut mua edes saattamaan=( kai hää o sit niin iso jo ettei mammaa kaivata (pituudeltaan ainaki melkein jo mun pitunen).

Ulkona ei onneksi ole yöllä eikä tänään haissu nyt niin pahalle ku eilen..ilma on muutenkin kyllä aika synkkä ja viileä..eli nyt mä nautin aivan täpöllä!

Käsityöpuolella olen surffaillut fifieN..kaarrokeneuleen ja nallehuivin väliä...eli vaihelua kyllä löytyy. Aloitin siis perjantaina tekemään toista Fifiä turkoosista 7veikasta ja tässä kuvaa niistä miten on edistyneet..sekä Jussi-langasta tehtyä uutta huivia...valmistunee joulupukin konttiin=)

152517.jpg  152516.jpg

Kaarrokeneule o just kohta valmis (kuinkahan monta viikkoa mä olen sanonu jo samaa)...mut oikeesti se on..viittä vailla *naur*

Seuraavaksi esittelen sitten noita lankaostoksia mitä tuli tehtyä viime viikolla Korialla Novitan myymälässä ja sitten Tarjoustalossa..pakko laittaa näytille vaikka niistä olen jo aiemmin maininnut mutta mutta..kun ei kuvia saanut laitettua=)

152514.jpg    152512.jpg

Korian ostoksista tarkempaa selostusta löytyy täältä  ja tarjoustalon eli kakkoskuvan täältä . Mut ny mä taidan taas lopetella..alkaa vastaanottamaan koululaista, kun kai se jo kahdeltatoista pääsee.

Hyvät päivänjatkot kaikille 0/