Lisäys: Ohje löytyy Novitan talvi 2005 ja malli 23. Virkattu hartiahuivi

At last...finally...vihdoinkin...Nalle-huivini on valmis. Oli muuten vähään aikaan viimonen työ jonka teen paloista. Sanoisin, että mitta on täys. Tämä täytyy vielä pingottaa, vaikka on nyttenkin jo yläreunasta n. 165 cm levee...kun mähän tein "hiuka" yli-ison...aivan vahingossa kun en osannu ajoissa lopettaa *piiloutuu aurinkolasien taakse*

139174.jpg

Kuva hiukan huonolaatuinen..eikä mulla ole niin isoa huonetta että saisin sen mahtumaan kameraan kokonaisuudessaan..pitää yrittää pingottamisen jälkee, että joku ottaisi sellaisen missä toi o mun yllä..tms.

139176.jpg

Tässä hiukan lähempää otosta. Nyt mä olen jatkanu sitä viheliäistä kaarrokeneuletta ja sen ois tarkoitus valmistua tämän viikon aikana..ellei pumppu petä..meinaa alko rintaa kiristää melkein samantien kun kutomisen aloitti taas pitkästä aikaa. Kauhistus jos mä en saakkaa enää ku virkata *parkuu jo valmiiks*

Ei vaa..nyt en enää valita vaan olen erittäin tyytyväinen kun tuo yksi valmistui. Pingottamaan tosin pääsen vasta parin päivän päästä. Katjan RafiTheDog on mulla hoidossa pari päivää...joten varmaan arvaatte miksi en viitsi tohon olkkarin lattialle oikeen tätä levitellä=)

Mun on muuten monta kertaa pitäny sanoo että olen pahoillani mikäli jonkun mielestä mun teksti on sekavaa, mutta kirjoitan suurimmaksi osaksi sitä mukaan mitä ajatukset mieleen tulee. Monesti kyllä puolet asioista jääkin sanomatta, mutta yritän virheitä korjailla sitä mukaan kun itse huomaan ja saa niistä sanoakkin.

Tämä tältä erää..Good Night <3