Nyt taas hiljaiselon jälkeen pitää välillä päivitys täällä tehdä, ettei kukaan vaan luule mun kadonneen mihinkään. Käsisärky on ohitse, mutta tilalle astui erittäin ikävä flunssa....kurkku kipeä, pää kuin haminan kaupunki...nenä vuotaa ja pärskin koko ajan....kyllä mä tätä vähä jo odottelinkin ku aina tähä aikaa syksystä tää mulle iskee...niinkuin varmaan monelle muullekkin suomalaiselle...aina ei voi voittaa *murisee*

Käsityö rintamalla seuraavaa:

1. Pojan neuletakki = kaulus työn alla ja sitten vain hihat ja vetoketju kiinni and that's it.

2. Kotiväkineuleen takakappaleesta on helmaosasta tehty melkein puolet.

3. Toinen Fifi turkoosista 7veikasta on valmis. Tämä on tehty 6:n pyöröillä. Yläreunan leveys 160 cm ja korkeus 110 cm. Lankaa kului n. 250 g. Tämä ehdottomasti  jää mulle itselle!

190881.jpg

4. Muitakin Fufoja löytyy mutta ei niistä sen enempää...huomenna jos jaksan voisin niistä tehdä päivityksen tms.

Eilen toi postipate lapun että postista saan hakea paketin ja paketissa oli nämä

190884.jpg

Villapallolta ostin 6 kerää (yksi kerä aivan hiukan verran vajaa) pinkkiä 7Veikkaa ja mä olen taas ihan taivaissa...se mitä näistä teen...ei harmainta hajua mutta nää oli silti pakko saada=)

Milla75 kyselit "Karkkiponchosta" tein sen yläosan 5:n puikoilla ja verkko-osan 3:n tai 4:n koukulla...hitsi kun koskaa muista noita merkata ylös vaan luottaa tyhmänä omaan hataraan muistiinsa. Mutta ohje löytyy täältä ..ei muuta kuin ponchon tekoon=)

Nyt mie poistun taas potemaan...lukemattomia päivityksiäkin on miljardi (ainaki melkein) mut keskityn niihin sit paremmalla ajalla.