eli perjantai taas käsillä ja eipä ole hirveesti tullu kirjoteltua taas, mutta mä olen aivan oikeesti ollut hautautuneena tuolla sohvan pohjalla kutimieni kanssa. Yritän parantaa tapani..vai onko tää blogi niin tylsä että mun blogin tilaajat senku vähenee (nyt jo 5 lopettanut muutaman päivän sisäl=(((( )

Toi Kotiväestä tehtävä neule on toisaalta ihan kiva tehdä kun ei sitä kuviota tarvi koko ajan seurata vaan se iskostuu samantien takaraivoon...kun samaa toistetaan useampia kerroksia eikä sittenkään tule kun muutaman silmukan muutos. Mutta...

178792.jpg

olen jostain kumman syystä tullut siihen tulokseen, että 321 silmukkaa olis helpompi kutoa 80 cm pyöröillä kun 35 senttisillä tavallisilla puikoilla..ELI tänään kun Vääksyyn menen..käyn tietenkin Löytötorilla katsomassa vieläkö on 50 %-tarjouslankoja jäljellä ja ostan 2½ pitkät pyöröt...siis aivan pakko=). Viimeksi kun kotiväkeä sieltä viikko sitten ostin niin jäin hiukan ne Maksit (vai oliko se Maxi) kummittelemaan...ja jos aivan kauheen väärin en muista niin kerälle jäisi hintaa 75 cnt..ei todellakaan paha. No mut anyway...kun tuosta myttykudonnasta ei niin selvää saa, tässä selkeämpi kuva millasta jälkeä olen saanut aikaan...

178794.jpg

Onneksi annoin itselleni ruhtinaallisesti aikaa tehdä tämän loppuun sillä aikaa siinä tulee kulumaan...nämä vaivaiset kerrokset ovat reilun 2 päivän työn tulosta...*ei valita*

Oon mie täs alottanu muitakin juttuja mutta ei niistä viel sen enempää. Tänään on taas lähtö TheMiehen luo landelle eikä jää kutimet kotiin...se o vissi=)

Mutta nyt toivottelen kaikille taas hyvää viikonloppua ja palailen linjoille su-ma.

Katjalle toivotan paljon voimia ikävien aikojen kanssa *hal*