Viikko vierähti käyntiin taas ja iloisen yllätyksen sain kun PostiPate toi mulle Euroteamilta tilaamani designer labelit...mä ees muistanu että ne olin tilannut *lahopää* Hintakaan ei 40:lle merkille ollut kallis mielestäni eli vain 22 euroa.

222458.jpg

Ja nyt esittelyyn pääsevät valmiit Hankkija-sukat....valehtelematta mä ekaan sukkaan taoin tuota logoa n. 10 tuntia...meinas jo usko loppua kesken mutta perjantain 6 tunnin jälkeen pidin taukoa eiliseen asti ja sen jälkeen alkoi sitten jo sujumaan ja sain ne valmiiksi. Ihan täydellinen ei logosta tullut mutta ne on mun näköset ja sillä siisti. Tilaaja on ainakin tyytyväinen=)

222464.jpg     222469.jpg

Viikko sitten Amimono-huivi Jengasta meni sitten purkuun ja aloitin uuden Katian Dianasta. Hintaahan sillekkin tulee jonkin verran mutta menee pukinkonttiin. Jengasta päätin tehdä myös pukinkonttiin huivin....tutun ja turvallisen fifin. Menee mun tädille joka on taiteilijapersoona ja tykkää kirkkaista väreistä.

Mitäpä muuta mun elämään...mietin tuossa jokunen postaus sitten sitä, että kun lääkkkeet tuplattiin, miten mahtaa vaikuttaa...no ne ei vaikuttanut ainakaan positiivisesti vaan nukun entistä huonommin. Huomenna on sairaanhoitajalle aika niin pitää siellä sitten mainita asiasta ja eihän noita nyt enää olekkaan kun pariksi päiväksi. Sitten asia mihin tein ratkaisun on että laitoin TheMiehen kanssa suhteen telakalle....mä olen niin tunne kuollut tällä hetkellä etten pysty olemaan suhteessa missä en itse kykene antamaan yhtään mitään. Olen tunnekuollut. En kestä kosketusta enkä toisen ihmisen läheisyyttä...se hajottaa mun päätä entisestään. Tässä elämänvaiheessa mun on kertakaikkiaan pakko opetella ajattelemaan vain itseäni kun tähän asti mulle on ollu aina tärkeempää muiden tunteet ja ajatukset...se vaan ei enää toimi siispä alan jossain määrin ainakin itsekkääksi.

Mutta tässähän tätä taas olikin yhdelle päivälle ja mitä arvontaan tulee....mä vähä pelkään että lumi sataa ennenkuin on tuo 20 000 kävijää täynnä=)

Pitäkää huolta itsestänne ja läheisistänne<3