Ollut taas aika minimaalisia noi mun päivitykset mutta asia korjattaneen nyt.

Aloitetaan käsitöistä: Hankkija-sukat lähti uudelle omistajalleen ja niihin ollaan oikein tyytyväisiä..eipä malttanut sukkien tilaaja odottaa isänpäivään vaan isäntä sai sukat heti=).

  • Toinen tilaustyö eli Teddy-fifi on valmistunut...
  • uutta Horseshue-huivia tehty 2:den kerän verran..
  • yhdet vauvan töppöset Woolista on valmistunut...
  • pojan pikkusiskolle valmistunut yksi sukka...
  • broidin joululahja eli Jussi-paita on siinä  vaiheessa että siitä puuttuu takaosasta muutama sentti ja etuosan hihansuun kavennukset sekä hihat...
  • isän Jussi-paidan alaresori on tehty.

Paljon taas alotettu mut kattoo nyt miten saan valmiiksi...kuvia sit vasta kerralla taas enemmän=)

Lumi oli todellakin hetkisen verran vaan maassa, sen jälkeen satanut vettä oikeen urakalla...niin synkkää ja märkää..huoh.

Viime perjantaina kävin sitten siellä pojan koululla. Paikalla oli mun lisäks pojan opettaja..puheopettaja...koulukuraattori..terveydenhoitaja sekä koulupsykologi. Heille kerroin avoimesti omasta tilanteestani ja pojasta juteltiin paljon, heillä on suuri huoli hänestä ja tietenkin myös mun jaksamisesta. Kuraattori otti myös nyt asiakseen pitää yhteyttä lastensuojeluun, jotta saataisiin mulle se tukiperhe tms. Luulisi nyt jotain tapahtuvan nopeesti kun kahdesta paikkaa asiasta pommitetaan. Ja poitsulle näillä näkymin aletaan jonkinlaista terapiaa antamaan..en halua että tuon ikänen masentuu sen takia mitä näkee täällä kotona ei mun pahan olon.

Eilen sitten pakostakin jouduin pojan isän tapaamaan, käytiin uusimassa elatusmaksusopimus...eipä tuo paljon enää tapaamisia vinkunut. Kovin muka musta oli huolissaan tän masennuksen takia ja sano et hänelle voin aina soittaa jos haluan jutella...HEI HALOOO...siinä varmaa se pahin mahdollinen mistä tää mun sairaus on saanut alkunsa eli voitte arvata soittelenko hänelle...hohhoijjaa...mulle riitti reilu 7 vuotta olla suhteessa jossa joka päiväisenä vieraana oli henkinen väkivalta, eikä se fyysinenkään väkivalta kovin vieras ollut.

Pitäs varmaan alottaa oma blogi näistä muista asioista kun käsityöt....kun vaan jaksais keskittyä...maybe someday..maybe...

Ja nyt siihen mitä varmaan moni pähkäilee eli siis tuo arvonta. Lupaan nyt muutaman päivän sisään sen suorittaa ja voittajan ilmoitan sit heti...palkinnotkin on hiukan muodostuneet tuol jossain pään sisällä mut ei niistä sen enempää...sit sen näkee mitä tuleman pitää=)

Nyt ei taas muutakun päivänjatkoja kaikille...tässä kuva jonka otin viime viikol...arvanneekohan kukaan mitä olen kuvannut (kuva on yhtä heilahtanu ku kuvaajakin)...mut aika hieno ainakin mun omasta mielestä=)

233425.jpg