Nyt olen sentään jo saanut käsitöitä tehtyä ja poitsun opettajan joululahja eli Amimono-huivi on pingottamista vaille valmis...yritän sen suorituksen tehdä tänään. Isän Jussi-paitakin on hihoja vaille valmis=) Lankoja olen ostellut vaikka mitä mutta nyt en jaksa niitä kuvia tähän kaivaa mistään...seuraavalla kerralla sitten.

Ja yllätys yllätys...tänään olen saanut vietyä postiin Mehiläisjalkatarhan sekä Möhönasun paketit jotka sisältää ne arvontapalkinnot....pyydän anteeksi viivästymistä *nolo*

Mutta joo...mistähän sitä alottais nämä muut asiat...tää viikko ollu jotenki hektinen kun ravannu joka paikassa eikä ens viikko ole sen helpompi...nyttenki toi postireissu aiheutti sellasta sydämen tykytystä et se tulee pihalle justiinsa..verenpaineet siis katossaan.

Maanantaina siis ensin kävin aamulla labrassa jossa otettiin verenkuvat sekä kilpirauhaskokeet...sieltä lähdettyäni pääsin vähän matkaa kun tunsin takin hihan aivan märäksi ja niinhän mä olin rannetta myöten veressä kun se neulanreikä vuoti oikeen urakalla...pääsin veskiin ni sitä valu pitkin lattioita. Ei muutakun hiukan pyyhkimistä ja paperitollo kyynärtaipeeseen. Siitä menin oman sairaanhoitajan luo, joka mittasi verenpaineen (143/100) ja tietenki laitto kunnon laastarin vuotavan reiän päälle. Noh, ei siinä mitään...tunti taas juteltiin ja lähdin kotiin levähtämään, kun klo 14 oli sitten koululla palaveri taas koulupsykologin, terveydenhoitajan, kuraattorin, opettajan ja puheopettajan kanssa. Ne on nyt tällä hetkellä enemmän huolissaan minusta kun Nikosta ja yrittävät kaikin mahdollisin tavoin saada helpotusta meidän päivittäiseen elämään. Koulupsykologin kanssa puhuttiin jopa osastojaksosta.

Tiistaina sitten mun oma hoitaja soitti mulle, että lääkäri haluaa tavata mut keskiviikkona ja että koulupsyk. oli hänelle soittanut tuosta osasto jutusta ja sitä nyt aletaan ilmeisesti suunnittelee.

Keskiviikkona lähdin lääkärille...linja-auto pysäkillä meinasin pyörtyä kun ei vaan happi riittänyt mutta onneks sit vihdoinkin linja-auto tuli jotta pääsin istumaan. Ja voi helvatti...mulla ei ole ikinä ollut niin inhottavaa lekurikäyntiä mitä tää oli!!! Kynää siinä seurailin hetken aikaa ja nyt se laitto sitten mut neurolle päänkuvauksiin. Kirjotti ensin taas ruhtinaalliset 2 viikkoa sairaslomaa mut siinä vaiheessa sain suuni auki ja sanoin että nyt ei kyllä onnistu...korvausten takia en voi ottaa enää tuollasia pätkiä...miten mä loppukuusta sit maksan tammikuun vuokran jos saan vaan parin viikon korvaukset.....ettekä ikinä usko mitä lekuri siihen tuumasi!!!??? "Etkö sä saa enemmän rahaa työttömänä niin tarviiko tätä mihinkään ilmoittaa" vastasin että mut passitetaan samantien jollekkin kurssille tai töihin jos en ole sairaslomalla ja lääkärin mielipide siihen oli vaan että "onko niitä töitä nyt niin paljoo muka tarjolla". Kirjoitti kuitenkin koko tämän kuun pienen kinastelun jälkeen...ja mun oma hoitajakin oli sille laittanu suosituksen että sairaslomaa ainakin tammikuun loppuun. Mulla oli niin järkyttävän paha olla sen 20 minuuttisen jälkeen että itkin kun kävelin dösäpysäkille takasin. No jos jotain "hyvää" tossa käynnissä oli niin se että sain verikokeiden tulokset ja ne oli kaikki normaalit eli kilppareissa ei ole mitään häikkää. Tosin nyt olen sitten hermoheikkona sen takia jos tuolta päästä löytyy jotain poikkeavaa (vaikka mitäpä tyhjästä päästä vois löytyy).

Torstaina sitten soitettiin sieltä psykan polilta että mun täytyy alkuviikosta käydä taas labrassa koska seuraavana torstaina on se päänkuvaus. Jippii...taas saa ravata dösällä ympäriinsä koska sairaala ei ole ihan 1:den eikä 2:den kilometrin päässä...ja piru soikoon...nenärenkaankin joudun ottamaan pois...ja siihen tarttee työkaluja enkä itse saa sitä sitten takasin kiinni *kiroaa*. Kävin myös Katjan kanssa Annen luona kyläilemässä ja hakemassa Tallinnan tuliaisia c(=

Tänään sitten poitsun puheopettaja soitti mulle, että Nikolle on järjestynyt paikka iltapäiväkerhosta ja mahdollisuudet maksuvapautukseen on hyvät. Soitin sitten sinne kerhoon ja poitsu alottaa tiistaina jolloin mut isekkin täytyy mennä täyttämään vielä jotain papereita sinne. Paikka on kiva ja Nikolle jo tuttu koska kävi eskarin siinä samassa paikassa=)

Huomenna on suunnitelmissa lähteä ystävien tupareihin Forssaan ja onneksi pääsen autokyydillä koska ahdisti ajatuksin lähtee pidempää matkaa julkisilla. Poitsu menee mun äidille yökylään (olllut siellä viimeks varmaa jotain puoltoista vuotta sitten yötä). Mun oma hoitaja suositteli erittäin tiukasti lähtemistä ja alkoholin ottoonkin sain luvan...jätän vaan Efexorin ottamatta huomenna enkä saa kirkkaita juoda ja mietojenkin kanssa tietty pitää vähän tarkkailla ja olla varovainen.

Nonnii...eikä voi kukaan sanoa että olen tämän viikon vaan maannut sohvan pohjalla.Koti on kun pommin jäljiltä eli pitäs ehkä imurinkin antaa näyttää mihin se pystyy...siis jos vain enää osaan sitä käyttää...ei vaiskaa...nyt imuroin ja sit voin tooooodella hyvin mielin maata loppupäivän sohvalla!

Hyvää viikonloppua teille kaikille vakituiset ja satunnaiset lukijat....minä palailen taas eetteriin kun jaksan *vilkuttaa*