Taas tuli reissulla sitten lankoja lisää olkkarin nurkkaan. Annelta ostin aivan ihania lankoja mitä se oli tallinnasta tuonu ja sitten Katjan kanssa käytiin viel Tarjoustalossa Suvi-ostoksilla kun oli vain 1euro/50 g:n kerä.. niin ja toi Anne mulle sit viel 80cm/4mm Addit <3

83823.jpgTallinnan tuomiset

83822.jpg

Ja sitten taas Tahiti-topin etenemisestä...se on aivan perseestä..ja syvältä..mä suostu ikinä enää tekemään mitää tollasta mitä ei osaa sissikään kasata..mulla muutenki tänää ollu aivan sellai päivä etten tajua yhtää mitää ja kaikki menee aivan reisille heti kättelyssä. Laitoin sitten Novitalle meiliä josko ois mahdollista saada selkeät kasausohjeet kun ei lehdessä sellasta ollut ja suurkiitokset sinne suuntaan kun vastaus tuli oikein kuvan kanssa...ehkäpä tää nyt sitten tästä kun jaksan vaikka huomenna siihen keskittyä paremmalla fiiliksellä. Alotin tänää antibioottikuurin ja ne taitaa olla sen verran vahvoja että mä oon aivan tolkku pois eikä mihinkää pysty oikee keskittymään.

Verkkohuivia aloin tekee lilasta tallinnan langasta ja katsotaa nyt tuleeko siitäkään mitään..Pinkki-toppi jäi Annelle ja se menee sieltä sitten eteenpäin..itelleni alotan tekee uutta ja nyt suosiolla sitten pienempää kokoa=)