Näin se viikko taas lähenee loppuaan, ei sille mitään voi. Mulla tuli aivan hulluus ton Fifin kanssa..tuntuu etten pysty laskee sitä käsistäni ollenkaan. Jopa telkkaria sain eilen jo katsottua samaan aikaan eli Te olitte oikeassa, kyllä se siitä lähtee menemään. Tosin joka oikean kerroksen alussa joudun mallia katsomaan, mutta se on enää pientä=)

Ja hiukan vielä nallehuiviin palatakseni, lilaa Nallea (753) siihen meni n. 350 g ja sitten vielä tuota Jeremyä (112) n. 25 g. Ja tästä seuraavasta osotteesta näkyy ehkä paremmin noi kukat..kun on hiuka isompi kuva:  Täällä

Ja sitten, sain Annelta Tallinnan tuliaisia

141184.jpg

Siitä löytyy 3 kerää BBB Jeremy lilaa (väri 8997 sis. 70 % merinovillaa ja 30% dralonia) ja vaaleampaa lilaa (8268 sis. sama ku edellisessä), näitähän mulla on ennestään mutta kyllä varmasti käyttöä löytyy=) Sitten 2 kerää sinikirjavaa Masai:ta ( väri 34 sis. 60% villaa ja 40% akryyliä). Viimeisenä muttei vähäisimpänä 3 kerää ruskeenkirjavaa Marika printiä (väri 205 sis. 100% akryyliä).

Itse en edelleenkää oo ostanu kaupasta lankoja piiiiiiitkään aikaan, viimeksi kesäkuussa joskus ennen juhannusta. Annen kanssa kyllä käytiin keskiviikkona katsomassa Prisman alelankoja, mutta jostain syystä mua ei napannu yhtään noi Samokset, Palmasta puhumattakaan...eikä ne alennukset muutenkaan ollu kovin mieltäylentäviä. Laatikoissa oli kaikki muutkin "vanhat" langat mutta niitä ei oltu hinnoiteltu mitenkään joten en sit lähteny kokeilee kepillä jäätä.

Nyt mä alan päivittämään tuota Lankavarasto-osiotani...en ole pitkään aikaan sinne mitään merkkaillu..vaikka sieltä vähentynytkin tavaraa. Ja sitten ajattelin että jos vaikka noista käsityövälineistöstä tekisin oman listauksen...voisi myös tuollaisista mitä on vajaita keriä tehdä oman...ehkä pientä vaihtokauppaa voisi sitten katsella=)

No mutta, nyt mä alan touhuamaan...ihanaa perjantaita kaikille<3

ps. mulla on sen takia näin iso fontti koska se on ainakin MULLE kaikkein helpompi lukea, ei tarvitse nenää iskee ruutuun kiinni että saa selvää (pitäsköhän alkaa käyttää noita silmälaseja?)

EDIT: tuosta laskurihommasta on ollu paljon puhetta, se on multakin nyt kahdelta sivulta kadonnut..lieneekö koko palvelin kaatunut koska en päässyt edes sinne sivulle ollenkaan mistä se hankitaan=(