Eilinen jäi päivittämättä, mutta olin hiukan kipeä niin en sitten jaksanut miettiä asioita sen enempää..nyt on antibioottikuuri päällä ja olo paljon parempi..jaksan lähtee käymään äidin luona koska eilen oli hänen synttärit. Käydään samalla mummulassa ja mä pääsen penkomaan..tai ainakin tutkimaan onko missään enää mummun lankoja ja muita kutomiseen tarkoitettua välineistöä=)

Jotain olen sentään käsityörintamalla saanut tehtyä eli

170031.jpg

nyt on ensimmäinen työ tehty itse värjätystä langasta. Kyseessä Isoveli ja värjäykseen meni Kool-Aideista Strawberryä sekä Cherryä....omaan tyyliin uskollisena lankaan jäi tuota alkuperäistäkin väriä...on se sit kumma ettei kertaakaan ole vielä onnistunut täysin mutta ihan hauskaltahan se näinkin näyttää. Patenttineuleena taas tein..lankaa kului n. 75 grammaa, puikkokoko oli 5. Ohje löytyy Modan 5/04 numerosta..ohje 29

170032.jpg

Sekä poitsun neuletakkikin on edistynyt jo melko pitkälle...kursin sen kasaan osittain jo sen takia ettei kerralla tule kasattavaksi...mä kun vihaan noita saumojen neulomista...hihat on aloitettu eilen illalla. Enää puuttuu (hihojen lisäksi) vain kaulus ja vetoketju=) Ohjetta muokkasin itse sen verran, että lisäsin nuo raidat omasta päästä...vähä mä olen rohkea *naur*. Tämän löytää Novitan 2006 kevät ekstrasta s. 16

Mutta nyt liukenen taas paikalta, että kerranki pääsisi lähtee ajoissa liikenteeseen.

Heippa o/