Tulipas sitten käytyä kaupungilla, mulla iski kauhee piheys enkä juurikaan mitään raaskinu ostaa...lankahyllyillä pyörin joka paikas mut mukaan tarttui vaan Satua jokunen kerä

164885.jpg

Vaaleeta lilaa 2 kerää...vihreetä ja vaaleenpunaista kumpaakin 1 kerä. Valkoiset ja vaaleansiniset menee Satu U:lle ,tänään en kerenny niitä postiin kiikuttaa mutta heti alkuviikosta ne lähetän=)

Ja sitten....tsadaa...mun oli ihan pakko ostaa 2 paria sukkia...tietäen miten täällä ainakin Marsu on kauhea ammu-fani...eikä muuten hintakaan päätä huimannut, 2 euroa/pari...Euromarketin alennuskorista=)

164890.jpg

Kelpais varmaan sullekkin *naur*

Pai tö vei...mä sain sen pahuksen kaarrokeneuleenki valmiiks mutta kuvaa en laita ku mä vihaan sitä niin paljon...eikä tullu kovin hienokaan...jotenki se on niin putkimainen varsinkin kun jouduin helmasta purkamaan silmukanluonti kerroksen ja jatkamaan jokusen sentin sitä...no mut jos vastaanottaja tykkää niin tykkää..laittakoo vaikka langoiks jos ei kelpaa...nii kerta!

Mutta nyt mä hiljenen pariksi päiväksi kun lähden TheMiehen luo maalle viikonlopuksi. Sunnuntaina sitten taas uusin voimin ja uusin kujein.

Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille o/