Fifi-varoitus on taas tältä erää ohi ja se sujuu oikein mukavasti eteenpäin. Mulla vaan on tapa kun kilahdan, ja pakko sitten kirota..sylkeä ja sähistä aikansa ja sitten vasta voin alkaa rauhottumaan..anteeksi että teidän niskaan ne kaadoin. Mulla oli siinä yhdessä kerroksessa jäänyt vika langankierto tekemättä ja luultavasti samalla kerroksella jotain muutakin erhettä sattunut...mutta vahingosta viisastuneena olen taas tarkempi..keskityn huiviin enemmän kuin telkkariin=)

EDIT: KIITOS ihanille ihmisille kun viitsitte tsempata ja kannustaa...olette ihania<3

Olen tässä hiukan jo joululahjojakin suunnitellut ja niiden tekeminen pitäs alottaa pikkuhiljaa ettei sit mee juhannukseen kun ne saa valmiiksi...suunnitelmissa olisi mummulle tehdä Teddystä fifi..Anne jo lupasi lainata isot pyöröt ettei ostaa tarvi ja Teddyä onkin tuolla lankavarastossa valmiina. Iskä saa varmaankin Jussi-paidan ja isän vaimoke sen Nallehuivin, tosin Jussista tehtynä..se on jo työnalla.

EDIT2: Käväsinpä sit Tarjoustalossa ja ostin 200 grammaa ruskeankirjavaa Isoveli Coloria ja sitten 6mm/80cm pyöröt. Langasta varmaa tulee poitsulle jotain kivaa ja puikot ostin NalleFIFIÄ varten=)

Harmittaa kun ei vieläkään saa kuvia koneelle mutta niitä sit luultavasti tuleekin enemmän kerralla...tosin aikasintaan sunnuntaina on odotettavissa, kun frendi tulee lauantaina asentamaan noita kadonneita ohjelmia takasin ja sit lähetään kuvausreissulle/maaseutukierrokselle...samalla mun deiteille.

Tänään alkaa mulla 4 päivän vapaat kun poitsu menee isälleen ja tulee vasta sunnuntaina.