Olen hengissä, hiljaisuus johtuu vain siitä että mulla on hiukan huonot ajat menossa...noin henkisellä puolella ja olen todellakin uppoutunut tuonne sohvan pohjalle...paukutan käsitöitä etten ajattelisi mitään muuta. Huomenna onneksi pääsen asiassa eteenpäin kun on Päijät-Hämeen psykiatrisella puolella aika. Mulle annettiin viime viikolla alustavaksi diagnoosiksi vaikea masennus ja hyvä että sairaalan aika tuli viikossa. No mut se siitä ainakin tällä kertaa.

Jotain ihanaa on tälle päivälle....tänään klo 14.15 tulee tasan 9 vuotta siitä kun rakas poitsu syntyi. Illalla on kaverisynttärit ja kiirettä pitää. Aamulla herra katsoi tätä olohuonetta (käsityöt levällään nurkkia myöten) ja sanoi et "mites meinaat saada siivottua ennenku kaverit tulee"...huoh...ei millään jaksaisi kun voimia ei ole ensinkään, mut minkäs mahtaa...kutimet kasaan ja kaappiin odottamaan iltaa, että saan ne sieltä taas esille. Mikäli illalla enää jaksan koska 2 tunnin synttärit tulee vaatimaan kaikki mun voimat henkisesti ja fyysisesti. Mutta en voi poitsullekkaan pettymystä tuottaa...enkä haluakkaan.

Käsitöiden puolella jotain olen saanut valmiiksi ja jotain on hilkkua vailla valmis, mutta kuvaa niistä sitten vasta jossain paremmassa välissä.

199555.jpg

Aurinkoista ja värikästä syksyä toivottelen täältä omasta pesästäni o/

ps. luen kyllä kaikki päivitetyt blogit aina mutta nyt ei vaan ole keskittymiskykyä kommentoida aina ihan kaikkia vaikka mieli tekisikin...varmasti mul menee paljon teidän ihania juttuja ohikin mutta kyllä se päivä paistaa vielä tähänkin risukasaan c(=