Mulla on jotenkin kauhee sählä-aika menossa kun mihinkään pysty keskittyy vaan taas sata rautaa tulessa. Eilen alotin sitten tuon Empireneuleen Kotiväestä ja voi tsiisus mikä homma että sain ees ekan kerroksen tehtyä kunnialla..tosin yhden kerran purkamisen jälkeen...ihanaa purkaa kerros missä on 321 silmukkaa...alunperinhän mun piti tehdä L koko mutta vaihdoin M:än koska Annen kanssa sitä pähkäiltiin ja siitä olisi sitten tullut liian iso jopa mulle vaikka teen työn 2½ puikoilla...ja noista puikoistakin vielä sen verran että tollanen silmukka määrä tavallisilla puikoilla ei juurikaan mieltä ylennä...pakko käydä ostamassa pyöröt tai muuten ei tule mitään. Useamman tunnin vääntämisen jälkeen olen saanut jo peräti 6 kerrosta sitä tehtyä=) Katjan saunasukistakin toinen on hilkkua vailla valmis ja poitsun neuletakkikin (joojoo..ei valmistunu viime viikol) on kohta saanut hihat!

Poriin lähti äsken postiPaten kyydillä kaarrokeneule, karkki-poncho ja pinkki pipo. Eipä kai sit juurikaan muuta tältä rintamalta.

ps. onko kellään kokemusta helokkiöljykapseleista? mä sain juuri 2 kk:n satsin niitä että auttaako esim. kuukautisvaivoihin yms...