Täällä suunnassa synttärit meni hyvin...poikia oli yhteensä 8 mutta ei ne saanu tätä kämppää ees hajotettua, tosin mä ois mitää ees tajunnu ku olin ihan omassa käsityö-maailmassani.

Edelliseen päivitykseen oli tullut kommentteja todella paljon ja pyydän anteeksi että suurimpaan osaan sain vasta tänään voimia vastata...jos jollekkin on jäänyt vastaamatta niin johtuu siitä kun tää kone alko temppuilee...tai yhteys...tai ehkä mun ja koneen välinen yhteys...no anyway...enkä sit joka kerta hoksannut katsoo oliko kommentti tallentunut vai ei, mutta kiitän teitä kuitenkin kaikkia...kaikki kannustus ja se että en ole yksin...jossain määrin antaa voimia jaksaa eteenpäin. Se että tässä vaiheessa edes apua lähdin hakemaan on täysin Katjan ansiota joka näki miten paha mun on olla ja potki mua eteenpäin.

Sairaalassa siis kävin eilen ja mun tilaa sanottiin erittäin vaikeaksi sekä vakavaksi...lääkityksen sain ja sen aloitan tänään illalla. Se että miksi vasta tänään on syy siinä ettei tuossa mun lähiapteekissa ollut kyseistä lääkettä (Annelle kiitos kun käytit apteekis) olis tuolla jonkun matkan päässä ollut isompi apoteekki mutta en jaksanut sinne enää lähteä....reseptikin jäi tohon lähipuljuun kun menen sitten tänään sen noutamaan...tällä kertaa isä tulee kyyditsemään. Yksin on niin tajuttoman vaikea lähteä tuosta ovesta ulos ja nyt käydään ostamassa pojalle uudet syyskamppeetkin...se on papan synttärilahja "pikku" sankarille...tuo pikku sana lainausmerkeissä siksi että jäpikkä on nyt 9 vuotiaana jo melkein mun pituinen=)

Käsityö-rintamalla tapahtuu edelleen koko ajan, mutta niistä en vieläkään sen enempää juttele...ensi viikolla saattaa sitten jo tulla kuvien kera...tämä on ainakin suunnitelmissa mutta hetki kerrallaan...muuhun ei pysty.

201496.jpg

Tämähän on juuri sitä aikaa että tapahtuu ja tulee kaikkea kuin sieniä sateella...jos ette hoksannut mitä tuolla tarkoitin...älkää välittäkö..en mäkään, tuntu vaan hyvälle sanoa niin=)

Tämä tässä tällä kertaa...heippaaaa o/